lördag 31 mars 2012

Femtioelva gånger

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har varit och snutit mig idag. Det är nästan så att man börjar få träningsvärk i bena ;) Nejdå, men man hinner verkligen inte sätta sig förens man måste gå och snyta sig igen :( Har haft ont i öronen nu två dagar, så jag får inte ignorera mitt snytande för mycket, även om jag hellre ligger stilla och vilar.

Eftersom jag är sjuk så tyckte inte Jimmie att jag skulle följa med och handla, så det gjorde han istället. Söt som han alltid är hade han köpt en "krya på dig"-bukett och en påse lösgodis <3 Min fina Jimmie <3

En lite kul sak som jag fick reda på idag som Jimmie brukar göra är att han smyg äter saker utan min vetskap. Idag ville vi ha några chips som vi inte hade käkat upp förra veckan, så vi hade satt en klämma på påsen så chipsen fortfarande skulle vara goda. När vi skulle ta dom så frågade jag om dom fortfarande var goda, även om klämman hade varit på. Då sa han lite blygt, "ja det är dom.... jag åt av dom igår när jag var jättehungrig och lagade mat. Jag hade kramp i magen och behövde ha något i magen". Där ser man! Jag vet också att han brukar käka upp kakorna, som står i skafferiet, om han är hungrig. Han är en liten fuling ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar