onsdag 28 mars 2012

Prosit!

Idag har det inte varit några föreläsningar i skola, vilket har varit ganska skönt eftersom jag har blivit förkyld :( Feber, hosta och rinnande näsa :( Tog en alvedon innan för att slippa ha ont i hela kroppen. Känner att den börjar sluta att verka, så jag tänkte dra mig mot sägen. Är ganska trött.

Trots att jag inte mått hundra idag var vi iväg på en snabb shoppningrunda, som vi hade bestämt att vi skulle göra för några dagar sen, så min förkylning skulle inte få stoppa mig! Lyckades hitta många fina fynd. Har dock ingen fin bild på mina inköp, men det kanske dyker upp en annan dag. Försökte få Jimmie till att uppdatera sig lite, men han skulle kolla i sin garderob först. Då har jag en anledning till att gå till HM fler gånger :) Är varje fall mycket nöjd med mina nya inköp! :)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar