lördag 3 mars 2012

Lördag

Idag har vi haft en hel slappdag :) Riktigt skönt att inte göra något alls. Bara legat på soffan och tagit det lugnt, mest spelat tv-spel. Var visserligen inom ICA innan för att fylla på kylskåpet. 

Nu är det Jimmie som är fast framför tennisspelet. Han tyckte så synd om mig igår, när vi kom på att min sparade gubbe inte sparades på min användare utan Jimmies, så att det var han som fick alla 
achievement. Han satt nämligen uppe ett tag efter att det lilla biet hade gått och lagt sig, för att spela ikapp åt mig :) Så söt han är <3 Tror också det var en anledning för honom att inte erkänna att han, som jag, hade blivit lite besatt av spelet. 

Tanken med dagen var väl att vi skulle sitta någon timma och göra lite nätverksteknik och krypto, men vi har verkligen inte orkat förflytta oss. På ett sätt är det faktiskt bra. Vi behöver ta det lugnt. Om vi inte börjar imorn, så får det bli nya tag nästa vecka!

Börjar faktiskt redan blir lite trött, även om jag gick upp klockan elva. Får väl hålla mig vaken ett tag till. Funderar på om man ska gå upp imorn och kolla lite på vasaloppen. Tycker kanske inte direkt att det är jättekul att kolla på, men det är ändå något i mig som vill att jag ska gå upp och kolla på det. Bädda ner sig i soffan med sitt varma täcke och kanske ta en kopp te :) Får se om jag lyckas vakna innan det tar slut ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar