söndag 11 mars 2012

Tillbaka igen

Nu är vi tillbaka i Karlskrona efter en annan hemväg. Fick åka över Hässleholm istället för Lund, eftersom de byggde om plattformen i Eslöv. Gick varje fall hyfsat smidigt, så nu har vi sett en liten del av Hässleholm med :P

Mina inköp :)
I torsdags var jag och Sabina och fikade i norra hamnen. Riktigt mysigt eftersom solen precis tittade fram den stunden som vi var där. Vi gick sedan vidare till clas ohlsons och till en affär som nu har blivit min nya favorit affär, TGR (tiger). Allt där inne kostar typ 10,20,30 kr eller likande. Inte några höga priser. Känns ändå exklusivt på något sätt. Köpte varje fall en orgasmatron (ser ut som en spindel, som man masserar huvudet med), lysande armband och nya tuschpennor med två olika tjocklekar på "stiftet". Femtio spänn, som hittat! Dom hade massa annat roligt där också. Lite svårt att ta sig där ifrån. Till min lycka har dom precis öppnat en TGR affär på väla också :)

Fredag kväll bjöd på utgång i Helsingborg. Då också med Sabina. Hade riktigt trevligt. Satt på stinsen först en stund. Pratade lite och drack cider. Sen tog vi oss vidare till Le Cardinal. Dansade fram till klockan blev tre. Lite udda musik emellan åt, men helt okej ändå :) Sen vi tre tog Sabina bussen hem och mina fina prins kom och hämtade mig :) Sen fick han vara musvakt resten av natten.

Igår var det grillpremiär hemma hos Jimmie. Helt otroligt uppskattat. Kommer leva på det ett tag. Attans att man inte har en grill! Blev varje fall grillspett, rotfrukter och hemlagad bearnaisesås med röksmak. Så attans gott! Efter middagen blev det melodifestival och chips, plus nörda lite drawsome emellan låtarna. Jag satt i mitten, Jimmie och Linn på varsin sida om mig, sen ritade vi till varandra hela tiden. Riktigt roligt :)

Nu blir det nog till att spela lite Halo på vårat saknade xbox. Finns dock en chans att jag kommer somna mitt i striderna, men vi får hoppas jag håller mig vaken en liten stund varje fall. Imorn blir det tentaplugg på allvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar