söndag 25 mars 2012

Söndag

Sista dagen innan sista läsperioden för år två börjar. Känns både bra och dåligt. Bra på det sättet att detta året snart är klart och dåligt på det sättet att den kursen vi ska ha nu kommer vara så sjukligt tråkig! Den kommer visserligen påminna ganska mycket om den kursen vi läste i julas, realtid och operativsystem. Om jag inte minns fel, slängde vi ganska mycket skit om den kursen här på bloggen då... Det är visserligen positivt att de påminner om varandra, för då kan vi förhoppningsvis en del redan. Det negativa är väl att den är en hyfsat seg lärare som vi ska ha tyvärr :( 

Som föregående tre(?) dagar har vi inte gjort speciellt mycket idag heller. Suttit och slöat i soffan. Vi tog oss en promenad vid fyra och var nästan ute en hel timma och gick. Det blev ändå en runda på 3,8 km :) Det tråkiga med rundan var att jag fick något sjukligt konstigt håll i magen så det blev jobbigt att andas emellan åt :( Väl hemma somnade jag på soffan och smärtan gick över :) Min fina prins gjorde kycklinglår och rotfrukter till middag och vi kollade på the mentalist som har börjat gå på tv igen :) Har precis svalt teet och ätit varsin maraboucookie. Jimmie fortsatte spela sitt spel och jag tittar på :) Ska kanske spela lite build-a-lot sen, riktigt roligt spel. Nu ska jag hjälpa Jimmie med fler gåtor som har dykt upp i hans spel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar