söndag 4 mars 2012

Tennis

Tänka sig, vaknade faktiskt innan vasaloppet var slut. Visserligen var det bara en timma kvar, men ändå en lagom dos av vasaloppet. Jimmie gjorde frukost och jag låg och myste i soffan med mitt varma täcke :)

Idag har det blivit ännu mer tennisspelande, mest från Jimmies sida. Han har mer eller mindre suttit och spelat hela dagen. Själv har jag suttit och gjort labben igen som vi hade i torsdags, fast denna gången virtuellt. Mycket praktiskt faktiskt, så kan man öva hur många gånger som helst :) 


När Jimmie tröttnade på att spela så tog jag över, fast jag spelade med kinect istället. Fick sjukaste träningsvärken i högerarmen efter fredagens "träning". Jag tog liksom i precis som om det var en riktig boll som kom emot mig, vilket resulterade att jag spände de muskler som behövs för att ta emot en boll och jag fick träningsvärk. Idag tog jag inte i lika hårt och hoppas inte att jag får mer träningsvärk i armen ;)

Jag spelade en match mot Sharapova. Inte varje dag man får göra det liksom. Det är inte heller man vinner över en världsspelare. Min gubbe njöt varje sekund av det. Visst är vi lika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar