lördag 17 mars 2012

Spelposition

Ja när jag spelar tv-spel exempelvis Halo, kurrar jag ner mig i vår två-sittssoffa. Tar även med min mysiga kudde och filt. En bonus är om jag har min onePiece på mig :) Sen lägger jag mig på kudden med filten över mig. När man kollar på bilden undrar man var min kontroll är. Den är under filten ;) Man kan nästan tro att jag ska kolla på film och inte spela tv-spel :) Jimmie tycker jag ser väldigt rolig ut och jag kan inte mer än förstå honom. Haha. 

Annars har dagen bjudit på plugg och lite träning. Gick upp halv tolv. Jimmie har nämligen satt klockan på åtta hela förra veckan för att vi skulle komma upp i någorlunda tid. Slutade med att han låg och läste och vi gick inte upp förens halv tio ändå :) Idag tog vi helt enkelt sovmorgon. Vi käkade omelett till frukost, sen följde ca tre timmar av förberedelser inför redovisningen på tisdag. All text är i princip klar, den ska bara övas in :) Sedan tränade vi en stund, duschade och började förbereda middagen. Mannerströms räksoppa! Jisses vad god den var! Fick den som min födelsedagsmiddag sist. Mätta och belåtna blev vi :)

1 kommentar: