fredag 2 mars 2012

Nobels testamente

Har precis varit och sett nobels testamente. Riktigt bra film! Både jag och Jimmie tyckte den var bättre än vad vi hade förväntat oss. Hoppas bara att man får chansen att läsa boken någon gång :)

Denna dag har inte gått till något vettigt. Vi fick ju ett tennisspel igår som man kan spela med på kinect. Riktigt roligt. Fick värsta adrenalinkicken för det kändes som att det var på riktigt. Var riktigt taggad dessutom. Efter att ha spelat lite tennis på kinect, så satte jag mig för att spela tennis med kontrollen istället. Man kan ju säga att jag fastnade lite framför det spelet. Trodde Jimmie skulle blir rädd för mig, så länge som jag spelade. Han skojade lite att jag skulle ha fyrkantiga ögon i slutet av kvällen :P Får väl ta tillbaka att jag bor tillsammans med en nörd, när jag själv är en liten tv-spels nörd :)

Jimmie har startat sig en egen gubbe. Han blev lite sugen att spela när jag har suttit hela dagen. Skitkul att få reda på att alla acheivment som jag har låst upp var inte upplåsta på min användare utan Jimmies. Kul, han har ju redan två miljoner poäng känns det som :( Duktigt besviken blev jag, speciellt eftersom jag ville komma ikapp hans poäng :( Så nu sitter jag här utan några poäng. 


Nu ska jag varje fall sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar