torsdag 22 mars 2012

Jag ska på museum!

Brändaholm, där vi var igår
Ja det sa Jimmie inatt att han skulle. Det roliga var väl att han inte kommer ihåg att han har sagt det... Det värsta med att Jimmie pratar i sömnen, eller slåss, eller vad han nu gör, är att när jag tror att jag har väckt honom, säger han att han är vaken, men i själva verket så är det inte säkert att han är det. Lite jobbigt faktiskt. Har sovit ganska dåligt de senaste dagarna tyvärr :( Beror antagligen på att han tyckte han skulle ha slagsmål mitt i natten häromdan... Visserligen så slutade detta "slagsmålet" bättre än förra gången, men det hindrar inte min kropp från att ligga och spänna sig och reagera på vart enda rörelse som Jimmie gör :( Förra gången trodde jag att det var en engångsföreteelse, men tyvärr var det inte fallet. Vill också kunna sova en hel natt utan att ligga helt spänd. Är fortfarande lite skadad efter mitt musbesök ifrån när jag var hemma för två veckor sedan... Inte konstigt att man somnar på soffan liksom, när man inte får sova. 

Trossö
Denna dagen var min kamera laddad så vi tog oss en lite promenad i det fina vädret. Lite kallare än igår, men det blåste inte lika mycket. Blev lite bilder och vi fick en skön promenad. Nu på kvällen var vi på stars'n stripes och käkade middag med Martin och Viktor. Mycket trevligt och jättegod mat. Har varit så sugen på en riktigt hamburgare, och det fick jag nu. Mums! Vi gick sedan vidare till fox and anchor. Satt och pratade, hade mycket underliga diskussioner och skrattade en hel del. En riktigt trevlig kväll. Hoppas det kan bli fler sådana trevliga kvällar :)

Nu ska vi spela lite Halo, två nördar som vi är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar