måndag 19 mars 2012

it's happening again!

Det som inte fick hända, hände igen. Sist det hände hotade jag med att någon utav oss var tvungna att flytta. Det kommer givetvis inte att hända. Det som hände, som inte fick hända, var att Jimmie denna natt vaknar och börjar slå på mig! Som tur var vaknade han direkt när jag slog till honom och skrek på honom. Det gjorde han inte sist... Sist vaknade han på golvet och våra sängar var helt från flyttade ifrån varandra. Anledningen till att han vaknade snabbare nu var nog för att jag hade bättre chans att slå tillbaka. Låter som att vi misshandlar varandra, men så illa är det inte. Jag låg med ansiktet mot hans säng och han mot min, vilket gjorde att när han började slå på mig, river han mig i ansiktet så vaknar, plus att han skriker... Sen får jag till ett lyckat slag så han vaknar ganska snabbt. Skönt. Hoppas att detta aldrig händer igen. Det är så jävla otäckt! Sen att han inte minns vad han drömmer om gör saken bara värre. Som sist misstänker vi att han har något slag av REM - sleep disorder. Då agerar man ut sina drömmar som man sen inte minns. Kan inte påstå att jag har sovit speciellt bra inatt. Så snabbt han rörde på sig vaknade jag.

Två och en halv timma senare vaknar jag av att han ligger och prata med mig, i sömnen då såklart. Han ligger och pratar om en blomma, så blir han jättesur på mig för att jag inte fattar vad det är för blomma han ligger och snacka om. Sen så säger han, ja blomman som man ska använda i Word. Jag skakar på huvudet, vänder mig bort och somnar om. Han är så knasig denna söta lilla prinsen som han konstiga saker för sig när han sover. Det roliga är att han forsätter att prata om den jävla blomman och han berättar även att han drömde om den, men ändå ska han prata helt ingående om vad man ska använda den till. Jag frågade om han var vaken, och han sa att han var det, så jag litade på honom. Sen höll han tyst och vi somnade om. Han var vaken när han pratade om blomman, för jag frågade honom imorse när vi vaknade. Dock tror jag ändå att han låg och slumrade... Frågade även imorse om anledningen till att han ville att vi skulle förlova oss var för att ingen av oss skulle behöva flytta, ifall han skulle få för sig att börja ha slagsmål mitt i natten, men som tur var det inte anledningen :)

4 kommentarer:

  1. Hm... Märklig pojkvän du skaffade dig, Frida. Tur att han har så väldigt många andra goda sidor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är lite märklig emellanåt ;) Men det är tur att han har så många andra bra sidor :)

      Radera
  2. Han är ganska skum ;-) Säg till honom att ni får krama varandra från mig <3

    SvaraRadera