måndag 26 mars 2012

You've got mail

Idag är första dagen på den sista läsperioden för detta året! Skönt. Eftersom vi inte började förens vid tre, bestämde vi oss för att komma ikapp lite på laborationerna i nätverkstekniken, så vi åkte till skolan vid ett. Labben gick faktiskt ganska snabbt och vi var klara en halvtimma innan vår föreläsning började. Känns skönt att det gick så smidigt. Jobbig nu är att vi har labbar i båda ämnena samtidigt, så det kommer ta ganska mycket tid av oss. Sen kommer några av tillfällena att krocka dessutom. Blir lite att göra med andra ord.

Glad blev jag idag, då säsong ett av pretty little liars damp ner i brevlådan :) Nu kan jag kolla på säsong ett hur många gånger som helst :)

Nu ska jag fortsätta kolla på "you've got mail". Riktigt bra film som jag har sett ett antal gånger, men tycker det är en utav få filmer man kan se flera gånger. Visserligen ser jag inte den så ofta, så jag lär ju ha glömt vissa saker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar