tisdag 1 november 2011

Läsare

Ett av Fridas argument till att jag ska skriva är ingen vill läsa/läser vad som skrivs här ändå. Vilket har bevisats inte är sant då det blev två kommentarer på gårdagens inlägg plus att vi har en hel följare ;).

Dagen idag har varit väldigt lugn. Vi gick upp tidigt i morse för att bege oss till skolan för att sitta som frågetecken på en lektion. Läraren pratade egentligen bara om samma grej i 2 timmar fast på 20 olika sätt. Jag har suttit och lekt med min jättegamla dator för att byta ut operativsystemet på den vilket inte har fungerat alls. Sitter just nu i diskussion med Martin som har erfarenhet av detta men kommer ändå ingen vart. 

Vi har även hunnit med att tvätta så vi har rena kläder när vi åker hem till Helsingborg över helgen. Ska till mormor och morfar och käka kalkon!

Nu ska jag fortsätta att leka med min dator och fundera över varför glassbilen fortfarande kör runt utanför lägenhetsfönstret. Tror varken någon vill ha glass vid denna tid på året eller dygnet  

3 kommentarer:

  1. Och ibland fungerar det inte att kommentera... Eller stänger ni av funktionen, kanske?;) Jag ville ju så gärna kommentera när du vräkte ur dig att lärare är ett lustigt släkte. Vill bara påminna dig om att mamma, farmor, farfar + ett antal fler släktingar har det yrket... Se upp så att inte någon konstig gen har hamnat hos just dig!

    SvaraRadera
  2. jag läser också.... men kommenterar inte så ofta.
    Det är kul att läsa om hur ni har det därborta på andra sidan stiftet....

    SvaraRadera
  3. Kul att du också hänger med Ankan! :D

    SvaraRadera