torsdag 3 november 2011

Full fart framåt!

Idag har vi inte haft tid att vila. Som bekant från tidigare inlägg så har jag och Frida börjat träna. Denna dag började även med detta då vi inte vill fuska med träningen vilket oftast resulterar i att träningen upphör. Efteråt sattes plattan i mattan upp mot Väla. Dels för att bara spana in allt det nya och för att se om Frida hitta skor och lite annat. Själv var jag där mest för att impuls handla, och det vet vi alla hur det brukar gå. Jag gick ifrån Väla med lika mycket pengar och "varor" som när jag kom dit. Vi provade även varsin smoothie från "Naked juice" (tror jag det hette) som enligt min lillasyster inte skulle vara gott. "Det finns ju banan i alla! sa hon under hela samtalet om det igår. Jag tog en som hette "Very Berry" med diverse bär i, mycket gott! Frida nöjde sig med en som det bara fanns hallon i.

Efter Väla var det full fart över till IKEA för att köpa ett täcke till Frida, hon är inte nöjd med det hon har fått ha här när hon är hemma i Helsingborg. När vi kom hem efter IKEA begav vi oss till Fridas mormor som hade så mycket dator problem. Visst är det underligt hur mycket problem som kan uppstå med datorerna när jag och Frida kommer hem?

Tanken var att jag och Frida skulle klippa oss hos vår kära Louise kvart över sex, så jag och Frida kasta oss upp till Max för att äta mat. När vi satt där och mumsade på våra hamburgare ringde Louise och sa att hon var lite försenad så vi sköt på det ca en halvtimme.

Snart blir det till att slänga sig iväg för att bege sig in till stan för att tämja kalufsen på huvudet så man kan visa sig ute bland folk igen för att sedan försöka slappna av. Det är full fart när man är hemma, men det är roligt det också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar