lördag 12 november 2011

Sittning

Idag blir det inget långt inlägg eftersom jag och Frida ska iväg på en linjeföreningssittning. Det var ett långt ord det där! När vi började på skolan ingick vi i linjeföreningen BITS (Blekinges Ingenjör och Teknolog Studenter om jag inte minns fel) men nu har vi flyttats till ROOT. Vad ROOT står för har jag ingen aning om faktiskt, men ROOT i är en en term från datorvärlden.

Så nu ska jag och Frida sticka iväg till Viktor för att sedan landa hos Martin. Sittningen börjar inte förrens 17.00. 

2 kommentarer:

  1. ROOT = Riktigt Oslagbara Oemotståndliga Teknister, kanske?

    SvaraRadera
  2. Tror inte ROOT står för något egentligen mer än att det är det man vill uppnå när man knäckt ett (unix/linux)system ;)
    Och om det står för något så tror jag Jimmies mamma är nära rätt tolkning :D

    SvaraRadera