måndag 21 november 2011

För första gången

Idag var det första gången vår lärare sa något vi kände att vi hade användning av. Utan att dra massa detaljer, så kan man enkelt säga att han pratade om vad vi skulle göra på laboration två. Han slutar dock det hela med att säga: "Detta tar ca 10 minuter att göra. Problemet ligger i att veta hur man ska göra. Det är därför det tar så lång tid med allt detta" Sedan flög han iväg till Lund. Det brukar han göra lite då och då under lektionen. Med flyga iväg menar jag att han pratar om något som hänt i Lund med som inte har med det han pratar om att göra.

Det är även officiellt nu, min cykel är nog död. Hur mycket jag än försökt så har muttern vägrat släppa. Jag är så trött på den att jag kan slänga den i havet. Nu tänker jag inte göra det, men hur det hela slutar får tiden utvisa. 

2 kommentarer:

  1. Hade du inte gnällt så mycket på min yrkeskår hade jag löst ditt problem med cykeln...

    SvaraRadera
  2. Haha, jag har hittat läckan nu. Men det verkar inte vilja tätas ordentligt

    SvaraRadera