onsdag 30 november 2011

Kalla fötter

Fridas fötter är verkligen kalla. Hon ligger under en filt i en OnePiece och strumpor, men trots det känner jag hennes kalla fötter genom mina byxor.

Idag är det den härliga dagen när man har gått upp tidigt på morgonen och vet att imorgon kommer inte väckarklockan att ringa. En sak jag har glömt att nämna är att min cykel äntligen är lagad. Jag antar att jag pumpat däcket för tidigt efter att jag lagt på limmet och allt annat vilket har lett till att luften hittat ut i alla fall. Men nu är allt lagat och jag kan äntligen cykla till skolan!
Tomten

Imorgon är det första december och det innebär julkalendern börjar för alla små barn! Även småbarnet inuti mig är lite sugen på att se vad det är för julkalender i år. Det känns väldigt skumt att fortfarande kunna cykla till skolan när man förra året fick sluta redan sista oktober. Fördelen är att vi tjänar 58 kronor om dagen på att cykla. 

Om ni undrar var tomten kommer ifrån så fick vi den av ComHem. Det var någon slags klippdocka som man kunde klippa ut om man ville, vilket Frida tyckte verka roliga. Den kom med fyra olika "kläder", denna har Harry Potter kläder. Vem vet, han kanske dyker upp fler gånger i andra kläder? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar