fredag 4 november 2011

Bubbel bubbel

Denna dag har varit långt i från lik gårdagen. Som ni säkert vet var det full fart hela dagen igår och både jag och Frida var slutkörda på kvällen. Idag har Frida varit och fikat med Sabina inne i Helsingborg. Eftersom jag inte var med har jag inga detaljer om det, så det får bli upp till henne att skriva om det om hon skulle vilja. Efteråt hämta jag upp henne utanför Knutpunkten för att sedan bege oss mot nästa mål. 
Vårt nästa mål var Aktiverum på Berga. Väl där var det dags att utnyttja ett presentkort som vi fått av mina föräldrar när vi fyllde år i början av året. Ett parbad som bestod av ansiktsmask, ansiktsmassage och ett härligt bubbelbad med valfri olja/mineraler. Det blev något från Ungern för vår del.

Nu tänkte jag publicera detta så att det det inte läggs upp efter 4 november!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar