torsdag 10 november 2011

Knastrigt värre

Frida ligger fortfarande och sover. Hon hade lite svårt att somna igår så det är nog bäst att låta henne sova lite till. Vilken tur att vi inte har skola idag i alla fall. Även om det nog kommer bli en hel del här hemma idag.

För ett tag sedan köpte vi drottningssylt som vi skulle ha till scones. Men eftersom vi åt upp sconesen innan vi köpte sylten så har vi inte hunnit använda den. Därför tänkte jag göra pannkakor idag som Frida kan äta när hon vaknat! När jag kolla rundor på lite recept hitta jag något som jag bara var tvungen att kommentera!

"En även känd och rolig grej med pannkakor är 
givetvis den berömda pannkakstårtan. Man steker upp cirka 20pannkakor
och sedan mellan varannan pannkaka så lägger man ett lager sylt. Och mellan 
varannat lager sylt lägger man glas eller grädde.
//SuperMario"

Hoppas ni också ser det roliga jag ser!

2 kommentarer:

  1. Hahaha ^^ Mer än en rolig sak i de inlägget ju! ;P

    SvaraRadera
  2. Jepp, men det var något jag skrev om för ett rätt bra tag sedan som jag hittade på icas hemsida som var mycket roligare!

    SvaraRadera