söndag 6 november 2011

Snabbis!

Idag blir det en snabbis! Fyra timmar av dagen har gått till att sitta på ett tåg och skumpa. 10.12 lämnade tåget Ödåkra och efter byte och väntande landade vi i Karlskrona 14.22.

När vi kom hem till lägenheten var det dags att fundera på middagen direkt. Om man har flyttat hemifrån finns det ingen som ordnar så maten står på bordet. Eftersom vi har en lång dag i skolan imorgon tänkte vi göra något vi kunde ta med oss imorgon. Det blev hemlagad pizza! Jag tänkte ta foto på den men jag är inte lika duktig som Frida på att ta foto.

Resten av dagen har vi bara döat framför TV:n. Frida och jag har (som kanske tidigare nämnts?) fastnat för en serie som heter Pretty Little Liars, så hela dagen har vi legat och kollat ifatt de avsnitten vi inte sett när de gick på TV. Är man nörd så är man ;)

2 kommentarer:

  1. ÅH! när jag var i LA på turist-guide tur på WarnerBros-studios så såg vi var de spelade in pretty little liars OCH när de spelade in ett avsnitt!! (sjukt fräckt ;D) haha

    juste jag skulle ju fråga om det var ett bra program? :D

    SvaraRadera
  2. Det är ett bra program! Igår missade Frida t.o.m. Gossip Girl igår!

    SvaraRadera