lördag 5 november 2011

Vilddjur

Även denna dag har varit vild och fylld med fart och fläkt. Som jag har tjatat om i mina övriga inlägg har det varit kalkonmiddag hos min mormor idag. Det var inte bara min familj som skulle mumsa i sig all kalkon, utan även mina små kusiner. Om man är 7 och 5 finns det inget mellanläge. Antingen sover man eller så är det full fart framåt!

Idag var tanken att vi skulle hänga med ut till storstaden med Sabina! :D. Men Frida har inte mått så bra under dagen och vi ska upp ganska tidigt imorgon så tyvärr blir det nog inget med det :(. Därför bestämmer jag nu (utan Fridas närvaro och allt) att det får bli något under jullovet istället! :D.

Min mormor och morfar hade något problem med sin DVD fick jag höra idag. Efter all mat började jag undersöka saken närmre och det visade sig att de tydligen redan hade löst det. Men när jag kom hem efteråt ringde mormor och berättade att det var något konstigt med TVn. Den fungerade inte som innan jag hade varit på den. Efter att ha kört tillbaka och kollat på derasTV visade sig att jag hade råkat trycka på en knapp som valde att TV bilden skulle komma från deras DVD. Allt som behövdes var tre knapptryck sedan var allt klart.

That's it for today. Imorgon bär det av tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar