onsdag 1 februari 2012

Snö, snö, snö!

Vad kan det vara?
Denna dag har jag varit otroligt rastlös. Tror det beror lite på att mitt schema har blivit en aning rubbat. Inte för att jag följer något schema slaviskt, men när man bara är i skolan tre gånger i veckan och det har blivit inställt två gånger denna veckan, så blir man en aning seg av att sitta hemma. Visserligen så får man försöka plugga lite, men det är också svårt när man "bara" sitter hemma. Man blir inte så stimulerad i hjärnan av att bara sitta. Visserligen var vi ute på några ärenden i snön, men det räcker inte för att man ska få ur sig rastlösheten och få ork till pluggandet :( 

En liiiiten hint... eller?
Här har det snöat hela dagen. Ganska kallt är det, men det är så fint när det snöar. Vi är ju dessutom i "riskzonen" av den här snökanonen. Kanske är det den snön som faller nu... Får väl se om vi kommer till skolan på fredag morgon. Vi är ju "lediga" imorn med. Får kanske ut lite av rastlösheten med vårt nya impulsköp ;) Nä, impulsköp är det inte. Vi har funderat på det ganska länge, men inte blivit av och nu passade det helt enkelt. Tror jag ska dra på det ett liiiiitet tag till ;)

2 kommentarer:

  1. jag gissar på ett MEGA KINDERÄGG!!
    och om detta är fallet tycker jag ni sparar lite tills jag kommer upp ;)

    SvaraRadera
  2. Det är nästan bättre än ett mega kinderägg! Nu blev jag ju sugen på kinderägg... Jaja, saken är varjefall kvar när du kommer upp och jag lovar att den är riktigt bra ;)

    SvaraRadera