onsdag 8 februari 2012

Onsdag

Min nya ring
Ja vi har hållt på det här länge, vad som låg i den stora lådan... Får väl berätta det snart. Är ni riktigt vassa kommer ni kanske hitta hinten i detta inlägget ;) Nu när man läser kryptering så blir man lite skadad. VI skriver ju dessutom ett projekt om internetkryptering och då blir man ännu mer skadad.

:)
Dagen i all ära har bestått av föreläsning i CNAP, nätverkskursen. Vår lärare var i engagerad idag så vi fick inte ens ta paus. Det var bara att sitta och lyssna snällt i två timmar. Sen tog vi en promenad hem i det sköna vädret. Vi brukar ta bussen på morgonen och sen gå hem efter skolan. Ganska skönt faktiskt och det går relativt snabbt när man går och diskuterar saker. Resten av eftermiddagen gick till att skriva på krypteringsprojektet och krypteringslabben.



Armbandet som jag hoppas kan bytas och bli rätt :)
Häromdan beställde jag en ring och ett armband som jag har kollat in ett ganska bra tag. Fick hem det igår. Tänkte att det skulle bli en födelsedagspresent från mig till mig :) Det enda problemet var väl att mitt armband inte riktigt gick att stänga för att bandet är för stort för fästet. Duktigt besviken Frida :( Sen var ringen kanske lite bredare än vad jag hade tänkt mig, men den är så jäkla fin så jag kan ha den att kolla på annars ;) Nä men det är vanesak skulle jag tro. Har nästan redan vant mig :) Har varje fall mailat företaget och hon verkar hjälpsam som jag har mailat med. Hon sa att den skulle vara lätta att ta på och ta av, så jag ska skicka tillbaka den och hoppas att jag kan få en som fungerar korrekt :)

2 kommentarer: