torsdag 2 februari 2012

Snööar!

Jepp, idag snöar det igen! Jag är nog en av de få som tycker om snön. Det är givetvis inte halkan, alla sena/inställda tåg från blekingetreafiken eller skånetrafiken jag tycker om, utan jag tycker bara att det är fint och mysigt när det snöar. När snön har lagt sig blir det dessutom en utomordentligt liten extra lampa ute i mörkret under vinterhalvåret. 


Dagen har även varit helt meningslös egentligen. Vi har suttit framför våra datorer och skrivit och skrivit i våra programmeringsmiljöer. Jag är nästan klar med en av mina två uppgifter och fruktar inför den sista, som även Frida har framför sig. Vi har en månad på oss, men det är inte heller bara dessa eftersläpande programmeringsuppgifterna vi ska hinna göra tills början av mars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar