fredag 10 februari 2012

Helg

Ingen som har knäckt nöten än. Det var illa! För dålig ledtråd kanske. Eller så har ni inte letat på rätt ställe ;) Får väl säga det i slutet av denna veckan, alltså på söndag, om ingen kommer på det :P

Mitt armband :)
Ja idag trodde jag det var måndag när jag vaknade. Vi var ju "lediga"igår. Man hamnar i ett så konstigt mönster då... Var inte speciellt sugen på att plugga igår. Hade ingen lust alls. Fick lite gjort. Dagen innan hade jag suttit ganska länge och pluggat. Sen på kvällen bestämde jag mig att jag ville få mitt jävla visual studio till att fungera så att jag kan programmera färdigt min uppgift. Det visade sig, efter någon timmas felsökning, att programmet har bestämt sig för att inte läsa in textfiler längre. Det tog sin tid att lista ut det, eftersom det fungerade utmärkt på min andra dator, med samma kod. Nu har jag varjefall löst det och har bara det jobbiga kvar....

Eftersom jag var så seg igår och inte var så sugen på att plugga tyckte jag det var kul att göra något annat. Bestämde mig för att bygga ihop mitt armband som jag köpte på panduro förra veckan. Känner att jag behöver ha saker att göra för att kunna slappna av lite. Får hitta något annat avslappnande att göra nu, eftersom jag varken har gardiner eller smycken att göra. Börjar bli lite fullt på smyckesträdet nu... Får väl kolla på den förbaskade programmeringen och sen ta mig en dans eller två framför tv:n, sen bär det av till Martin ikväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar