måndag 20 februari 2012

Nu närmar det sig

Som ni säkert vet brukar vi laga lite god överraskningsmat till varandra när vi fyller år. Eftersom vi dels ska få besök av Fridas familj i helgen samt att hennes syster kommer redan på torsdag (om jag inte minns helt fel) får det bli lite tidigare. Det kommer faktiskt ske redan på onsdag, och det kommer bli en bra dag av flera anledningar. Dels för att det kommer bli jättegod mat och att det är en bra avslutning av en tentadag oavsett hur det har gått. Jag har dessutom en liten extra och överraskning till Frida, men det vet hon inte än ;). Vi får se vad hon tycker om den. Tycker hon om överraskningen kommer hon antagligen skriva om det här, och gör hon inte kommer jag säkert skriva om det i alla fall. 


Det blir lite smått nervöst faktiskt när man hoppas att någon ska tycka om något när man själv tycker att det är en bra idé. Men efter att ha varit tillsammans i lite mer än fem år hoppas jag att jag känner henne så bra vid det här laget att jag inte behöver vara speciellt orolig, egentligen. Så, nu återstår det bara att överleva dagen imorgon och fixa tentan på onsdag, sen ska allting nog gå som planerat med all mat och allt annat på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar