fredag 24 februari 2012

Födelsedag!

Oj vad mycket som har hänt idag. Egentligen är det nog bara tiden som har gått väldigt fort. Var i skolan mellan 10-12. Missade saluten som skulle skjutas för den nya prinsessan Estelle :) Jag tänkte jag skulle få vara med på ett hörn, eftersom man skulle skjuta 21 skott åt gången, sen en minuts uppehåll och sen 21 skott till, men som sagt, hörde inte ett knyst :(

När vi kom hem stod min fina syster, som är på besök, och gjorde pannkakor. Blev mycket överraskad :) Sen fick jag mina presenter. Fick ett par tofflor som man värmer i micron av Jimmie. Jag är ju otroligt frusen av mig, så dem var mycket uppskattade :) Sen fick jag ett jättefint armband av Hanna som hon hade gjort helt själv :) Stolt över henne, eftersom hon inte är den pyssliga typen :P

Födelsedagsmiddagen bestod av entrecot med hemlagad klyftpotatis och bearnaisås :) Sen blev det dumlesuffle till efterrätt! Mums! Får visa bilder på presenterna en annan dag, då jag premiärbloggar på mobilen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar