söndag 5 februari 2012

Burr!

Kallt!
Efter att ha varit ute igår i -12 grader, kom jag och Jimmie överrens om att inte gå ut mer än nödvändigt. Det är så jävla kallt ute. Mina kinder frös till is bara när vi skulle till affären och det är inte så långt dit. Vaknade vid nio, halv tio imorse av en jäkla duns. Antar att det var grannen som skulle skruva isär sängen eller något. Dom flyttade ut idag. Lyckades varje fall somna om och sov en timme till. Jimmie gick upp och spelade tv-spel. Den lilla nörden ;) Runt tolv blev vi hungriga och bestämde oss för att äta frukost, eller brunch blev det kanske... Jag hoppas verkligen inte att vår termometer visade rätt på vår inne temperatur, för i så fall har vi mer eller mindre haft 16 grader här inne hela dan... Kallt! Blev till att sitta inne och försöka göra lite vettig saker. Är bara alltid så trött på dagen och så pigg på kvällen... Jag är en nattuggla helt enkelt  :P 

Satt och kollade på Melodifestivalen innan ikväll. Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Men både jag och Jimmie tyckte att Loreen och Dead by April förtjänade varsin finalplats :) Efter melodifestivalen har vi spelat tv-spel och tiden rann iväg. Därför detta inläggs skrivs på just denna sena tidpunkt på dygnet. Nu blir det dock sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar