onsdag 15 februari 2012

Onsdag

Snö!
Hjärtformad minipaprika
Snön har redan börjat töa bort och det har varit så jobbigt mycket slask överallt! Otroligt tråkigt :( Men det är mycket snö kvar ändå :) Illa dock när man går på trottoaren och det droppar iskallt vatten rakt ner innanför jackan! Hänt mig två gånger idag, inte så kul.

Gjort laxsoppa idag. Mycket passade med tanke på det kalla vädret. När jag skulle dela paprikan så satt det en minipaprika inuti, vilket jag inte visste, men den blev också delad på mitten. Vad jag inte såg förens jag skulle gå in och ge den till Jimmie var att den var formad precis som ett hjärta. Lite fräckt tyckte jag :)

Imorse vaknade jag av att min fina prins hade gjort värsta fina youghurten med massa goda frukter :) Brukar äta havregrynsgröt, men det det börjar bli lite lagom drygt. Plus att det tar så sjukligt lång tid för mig att äta frukost. Varför vet jag inte. Är glad över att jag äter frukost, även om det tar så lång tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar