måndag 30 januari 2012

Rayman

Åh, idag har jag hoppat rundor av glädje. Blev av någon anlednings så otroligt sugen på att spela ett spel som jag spelade mycket när jag var mindre, Rayman. Dock fixade jag inte det så bra eftersom min engelska inte var så jätte övergripande när jag var tio, tolv år, så jag förstod inte riktigt vad man skulle göra när det låste sig helt enkelt. Men idag har jag fått ta igen det! En del varjefall. Kom mycket längre än vad jag gjorde sist jag spelade. Har levt i en bubbla under dagen så jag tror det gick närmare fem timmar som jag satt och spelade. Lite halvt besatt ja... Så nu har jag lite dåligt samvete för att jag inte fick något annat vettigt gjort. Blir så ibland. Speciellt med tanke på hur denna dagen började. 

Stenar!
Fick åka till skolan fast att vi inte skulle vara där... Lagom kul. Läraren skulle berätta under helgen om dagens föreläsning skulle vara inställd eller inte. Hörde vi inget skulle det vara föreläsning... Han sa inget, vi gick dit, men utan föreläsning :( Lite så lagom skoj eftersom jag hade velat planera min dag lite annorlunda... Vi stannade kvar ett tag på skolan för att känna att det ändå var lönt att vi kom dit. Fick väl lite gjort. Mer än inget, men ändå kanske inte så mycket... Satt mest och kollade på vad jag läste, men inte förstod vad det var jag läste... Var en aning trött ja... Men vi gick hem varjefall. Jättefint väder här i blåshålet idag. Ja det blåste kallt :( Riktigt fint väder som sagt. Isen som ligger på havet verkar dessutom vara ganska tjock. Vi gick längst med havet hem och på ett ställe hade någon slängt ganska stora stenar, men det hade inte gått igenom isen. Såg ganska roligt ut på långt håll.

Idag har vi även fått reda på att våra impulsköp har skickats. Jag hoppar ännu högre av den anledningen (A) Är ni snälla får ni kanske veta vad det är som kommer på posten inom några dagar :)

1 kommentar: