måndag 4 oktober 2010

En månad!

Idag är det en månad sen vi flyttade in i lägenheten! Känns som att vi har bott här längre än så. Vi trivs så bra. Bättre och bättre för varje dag. 

Jag och vårt älskade Wii
Idag kom även Lego Indiana Jones, så att vi kunde hacka vårat Wii, så nu fungerar allt som vi ville skulle fungera! Vår dammsugare har också kommit idag som vi ska gå bort och hämta senare idag. Det är även sappmöte ikväll. Känns lite drygt eftersom vi redan har varit på skolan idag och för att det är mitt i våran middags tid. Känner mig som en pensionär när jag skriver så, men kommer man hem tolv äter lunch då och är hungrig till mötet börjar. Mötet är klockan sex, och jag kan garantera att vi är hungriga då, men eftersom vi är på möte då kan vi inte äta då. Skulle vi i alla fall få för oss att äta innan klockan sex, så blir vi hungriga ikväll istället... I-landsproblem... ?

Jaja, det löser väl sig. Nu ska vi varjefall spela något roligt spel på vårt fina Wii :)

3 kommentarer:

  1. Prova att äta både före o efter......

    SvaraRadera
  2. Lösningen är kvällsfika! Härstammar från Norrland och är världens bästa uppfinning :) Behövs för att tåla de kalla vintrarna, brr!

    SvaraRadera
  3. Jo vi åt både före och efter. Vilket resulterade i att det blev resterande kycklingsallad innan vi stack iväg, och korvstroganoff klockan nio när vi kom hem. Stavningskontrollen vet för övrig inte vad korvstroganoff är, utan ser hellre att vi äter elektrogalvanisk(t?)

    Jimmie

    SvaraRadera