torsdag 11 oktober 2012

Sushi

Idag har vi mest spenderat tiden hemma. Skulle haft föreläsning som vi helt glömde bort. Har visserligen inte varit där de två senaste gångerna heller, men ändå. Istället har vi suttit med projektarbetet mer eller mindre hela dagen, varvat med att kolla på chuck. För min den känns det som GUI:t börjar ta form, vilket känns skönt :) Vår kund kommer ner från Stockholm nästa vecka, så då vill vi gärna ha något att visa.

Härom dagen blev jag riktigt sugen på sushi, fast att jag egentligen aldrig har ätit det. Fick några bitar av mina föräldrar när jag var hemma i sommras, vilket jag tyckte var helt okej. Sen var jag på en asiatisk buffé med min syster där dom bl.a. hade sushi. Så härom dagen bestämde vi med vår kompis Filip att vi skulle äta sushi här i Karlskorna. Jisses vad det var gott. Mycket godare än de två gångerna jag har ätit det. Kan varit för att dom gjorde sushin direkt när man beställde vad man ville ha. Lätt ett ställe vi kommer att gå till fler gånger :)

Igår beställde jag även lite nya pärlor, så jag kommer ha lite saker att göra i helgen. Har så många idéer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar