fredag 19 oktober 2012

Fredag

Hela dagen har jag gått och trott att det har varit lördag. Beror antagligen på att klocka inte var ställd imorse och att vi inte hade något fredagsmöte med vår projektgrupp. Ganska skönt ändå. Visserligen har både jag och Jimmie suttit i några timmar med projektet. Helst hade jag velat dö-förklara hela projektet. Även om mötet igår med kunden varken gick bra eller dåligt, så har jag haft en sån lustig känsla enda sedan vi gick därifrån igår. Försökte lista varför jag hade denna känsla, innan jag skulle gå och lägga mig igår, men kom inte på varför. Har fortfarande ingen aning... 

Har glömt att nämna en kul sak. Mina föräldrar var i Turkiet i somras (juli), då hade dom tydligen skickat ett vykort till oss. Detta vykort kom på posten nu i onsdags. Lite komiskt faktiskt. Dom hade antagligen tappat bort det. 

Kvällen bjuder på mat, mys och ljus. Ska bli rotfruktsgratäng och fylld lövbiff. Låter inte helt fel. Kocken lagar som vanligt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar