tisdag 23 oktober 2012

Små lappar

Under gårdagen och idag har det varit lite utav en skattjakt i hushållet. När jag efter en välbehövlig dusch skulle klä på mig hittade jag en lapp bland mina kläder där det stod "Jag älskar dig <3" på. Blev väldigt glad och lycklig när jag såg denna, men egentligen mest förvånad, inget jag hade väntat mig precis.

Efter min upptäck blev jag förvånad när jag hittade ännu en lapp vid min dator, där det stod "Groda! Kvack Kvack!". Sedan har det bara eskalerat. När jag skulle sova fanns det en lapp under kudden där det stod att jag var söt när jag sover. Det har blivit cirka sex lappar, och jag tror inte jag behöver redogöra för alla (tips, bilden går att göras större). 


Problemet i det hela är att jag inte haft tillfälle att ge igen, men på något sätt ska detta nog allt gå ;). För hon är ju så fin min lilla sötnos <3

Frida har känt att hon har behövt komma undan datorn idag, så hon har pysslat lite. Det blev ett fint litet armband :)

1 kommentar: