torsdag 18 oktober 2012

Jahapp

Denna långa dag. Började med att lämna tillbaka mina skor som jag köpte förra veckan. De var lite för stora när jag köpte dom, men så köpte jag ett inlägg så det blev lite bättre. Igår såg jag att skorna såldes i min storlek på deras hemsida, så det var bara att beställa hem :) Nu får vi hoppas att dom passar ;)

Idag var det kundmöte, vilket innebar att vår kund kom ner till oss från Stockholm. Vill egentligen inte skriva om det, eftersom det bara gör mig arg igen. Han ville att vi skulle skriva på ett kontrakt (till hans fördel såklart), som antagligen var ihop-hastad igår, för det var fan inte mycket som stämde. Ja finns inte så mycket att säga, för i så fall får ni köpa min novell som kommer ut i slutet av november....

Äntligen hemma blev det till att duscha och laga grönsakssoppa. Inte samtidigt såklart ;) Jimmie fick till grönsakssoppan helt perfekt. Är så glad för min privata kock :)

Nu sitter vi och tar det lugnt i soffan. Kollar på "hela Sverige bakar". Lätt favoritprogrammet :) Dricker te och käkar chokladbiskvi. Dagen kanske inte är så fel ändå.

Just det, har köpt oss en skrivare också. Den andra la ju av. Konstigaste av allt. Denna veckan har vi behövt skriva ut så många saker, att det nästan är ironiskt att den skulle gå i sönder för två veckor sen. Provade att skriva ut i skolan. Spännande upplevelse. Var tvungen att skaffa ett pay-ex-konto eller var det heter, så jag kunde ladda mitt BTH-kort med pengar. Tog typ en halvtimma att få allt att funka. Fick mina papper utskrivna till sist varjefall :)

2 kommentarer:

  1. Nu talar hönsmamman;) Jag hoppas ni inte blev lurade på något sätt när/om ni skrev på kontraktet...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä det tror jag inte. Vi fick ju skriva om hela kontraktet eftersom han uppenbarligen inte vet hur man skriver ett kontrakt... Pinsamt!!

      Radera