tisdag 1 maj 2012

1:a maj

Idag är det första maj! Inte för att det för mig eller Frida har någon speciell betydelse, utan det innebär ännu en "ledig" dag. Som bekant så är man som student aldrig ledig... Frida har ju en omtenta på lördag klockan elva och hon är duktig och sitter och pluggar en himla massa. För att peppa henne lite ska jag laga middag till henne idag, med andra ord ännu en överraskningsmiddag! Det märks att vi gillar det va? ;) Vad det blir kan jag inte skriva nu, eftersom Frida kan logga in här också. Det mest spännande ska bli att jag ska göra 2 rätter som jag aldrig tidigare gjort, men som jag har velat göra.

Frida har också bytt namn tydligen. Igår när hon skulle hämta ut ett paket som hon beställt frågade kvinnan i kassan om det var Frida Bernhardsson? Kassörskan hämtade paketet och det läste på det och visst stod det Frida Kappelin på det, så hon fick hämta ut det. När vi kom hem kom vi på att det var vår granne rakt över som Frida antagligen blivit ihop växlad med. Nu ska jag handla till maten, håll utkik efter fler uppdateringar idag. Förhoppningsvis kommer det fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar