söndag 6 maj 2012

Planka

Denna dagen gick mycket fort. Kan bero på att jag hade tenta mellan 11-15. Hade en timma till godo, men jag kände att det inte fanns så mycket mer att skriva. Kände mig ganska nöjd ändå, så nu hoppas jag verkligen det går vägen! Kom hem vid kvart i fyra. Både jag och Jimmie var jättehungriga så vi gjorde en snabb förrätt för att sedan förbereda middagen. Dagens meny var plankstek. Fläskfilé, bearneisås (hemlagad såklart), grönsaker, potatismos och tomaten förstås :) Det blev riktigt, riktigt, riktigt bra för att aldrig ha gjort det innan. Supermätta var vi, så vi bestämde oss för att gå en promenad genom stan för att inte hamna i matkoma resten av kvällen. 

Resterande tid av kvällen har gått till att leta lite nya resmål. Efter mycket letande kom vi på att man faktiskt kan åka till de hotellet vi var intresserade av, fast från Köpenhamn. Precis när vi ska trycka på boka, så skiter sig hela hemsidan och det går inte att ladda priser eller datum :( Vet inte om det är något bra eller dåligt... Vi får vänta tills morgondagen. 


Imorn vid tolv är det tvätt. Får hoppas att det går smidigt och att det är lite finare väder, så att man kan gå ut mellan tvättarna :) Idag har det blåst något sjukt, plus att vi har suttit inne hela dagen, så mycket sol har det inte blivit. 


Nu ska jag krypa ner i min mysiga säng. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar