måndag 14 maj 2012

Över 12 000

Igår skrev jag att vi närmade oss 12 000 sidvisningar, och idag har vi lyckats passera det! Det är ungefär 32,8 besökare om dagen under dessa nästan två år vi har skrivit.

Dagens ämne ska bli telefonförsäljare. För ett par månader sedan skrev jag om en leverantör av Internet och TV, där försäljaren inte var stjärnan på företaget skulle jag tro. Vi är kunder av detta företag och de ringde idag och ville tydligen prata om någonting. Vad de ville prata om har jag ingen aning om, eftersom vi har dålig mottagning i lägenheten emellanåt (vi är omgivna av betong överallt för er som inte vet det) bröts samtalet ganska omgående. Kvinnan på andra sidan luren frågade efter mig, men mer hann hon inte. Jag antar att hon tror att jag la på i örat på henne. 

Jag hoppas att om det var något viktigt, men hade det varit det (exempelvis utebliven betalning) tror jag de hade varit väldigt angelägna att få prata med mig och ringt igen. Antagligen vill de vinna tillbaka oss sedan vårt TV-abonnemang avslutades förra månaden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar