onsdag 30 maj 2012

Sliten

Vi börja känna oss lite slita nu när det bara är en vecka kvar. Helt plötsligt känns det som att tiden har stannat... Som jag sa igår vi har tre tentor kvar, så det är inte mycket kvar nu. Därav får man försöka lägga 250 % på plugget, istället för de 107,5% vi annars lägger ;) Även om det känns som att tiden går långsamt, så kommer den ändå gå fort. Man vill ju få in så mycket i skallen som det bara gå nu de sista dagarna. 

Dagen i alla ära har spenderats i cisco-labbet några timmar. Har varit helt körd i hjärnan sen dess. Vet knappt vad jag heter idag... Gick väl lite sisådär med labbandet. Fick inte riktigt kläm på det, så vi tänkte släpa oss dit imorn igen. Förhoppningsvis är vi inte där lika länge. 

Nu ska vi dra oss mot sängen och jag hoppas att jag vaknar med en hyfsat återställd hjärna imorn. Känner mig som sagt lite vimsig idag.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar