tisdag 22 maj 2012

Sol, sol, SOOOL!

Anledningen till att det inte blev något inlägg igår, var för att både jag och Jimmie helst vill radera den dagen ur våra liv. Den var så dryg och jobbig, att det inte krävs att nämna allt som gick fel... Det enda bra med gårdagen var att vi köpte oss en lite söt turkos/ljusblå mini-grill, som ska invigas på torsdag :)

Denna dag har varit en aning bättre. Först började med att jag hade min omtenta i nätverkstekniken som jag satte fin fint :D En kodsnutt vi hade problem med igår, hade vi fått svar från en lärare om vad felet var, så den fixade Jimmie medan jag gjorde min tenta. Så nu är vi godkända i en av tre labbar. Fick reda på att vi helt plötsligt skulle ha tre, när vi i början av kursen fick veta att det bara var två.... Så efter föreläsningen vid tre, satte vi oss i det eviga mips-labbet för att försöka göra klart den "nya" uppgiften. Trodde vi hade sett en mips för sista gången när vi blev godkända i förmiddags. 

Efter en lång dag i skolan åkte vi inom apoteket för att köpa after-sun. Har bränt mina axlar :( Väl hemma började det eviga pluggandet igen. Satte mig vid kvart i sex med att plugga på min omtenta den 5 juni, 15-20. Fick även reda på att jag ska göra en tenta mellan 10-15 samma dag. Check! Två veckor dit exakt på dagen. Börjar se ett slut på år två!


Nu är det bara en kvart kvart till deltävlingen i Eurovision. Missar till och med mitt 
desperate housewives för att kolla på Eurovision. Ska dricka lite te och äta upp det sista på vår hallon tart :) Mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar