torsdag 24 maj 2012

Run Forrest! Run!

Efter att min lillasyster konfirmerade sig för någon vecka sedan har vi kommit lite ur fas med våra löp turer. Sist vi sprang gick det inte alls bra för någon av oss, och det var i början av veckan. Vi tog oss i kragen idag och har precis sprungit en runda. Som delmål har vi haft att vi ska springa hela den runda vi springer, och idag lyckades jag springa hela. Frida däremot fick ont när det var 100 meter kvar, men det är inte långt ifrån så jag tycker hon har klarat det hon också!

Ikväll klockan 21 är det semifinal 2 i eurovision song contest. Eftersom vi har en liten schlagerfantast i vår vänskapskrets ska vi grilla med honom ikväll, för att sedan titta på semin. Vi har lagt kotletter i grill/honungsmarinad från Santa Maria över natten, samt köpt potatissallad. Allt för att premiärgrillningen med vår lilla grill ska bli så bra som möjligt! :)

Om det är någon av er som har missat att det börjat bli varmt ute, så kan jag berätta för er att det är det! Kloka som vi (läs jag ;) ) är så har vi köpt en fläkt att ha i sovrummet när det blir riktigt varmt. Det gäller att vara ute i god tid innan alla andra bestämmer sig för att köpa fläktar också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar