torsdag 11 november 2010

Torsdag, torsdag, torsdag....

Har tidigare känt att man inte alltid agerar som en bra kompis. Då syftar jag mer på att hålla "kontakten" vid liv. Men för ett tag sedan så slog det mig, att ansvaret ligger faktiskt inte bara hos mig! Det ligger ju lika mycket hos den andra personen. Av den anledningen så ska jag inte känna mig "dålig" för att jag inte är den bästa på att alltid hålla "kontakten" vid liv. Det ska kunna gå ett tag utan att man pratar, men när man väl börjar prata igen så ska det vara som vanligt. Det är riktigt kompisar.

Middag, biffar som man hade kunnat äta innan dem var klara!
Idag har det för övrigt varit en låååååååång dag. Då menar jag lång dag. Började med matteföreläsning 8.00 i FYRA timmar. Denna gången lyckades jag hålla ögonen öppna. Jag fick sitta och hålla koll på Martin och Erik så att de inte somnade ;) Sen var det lunch en timma. Sedan var det bara att slänga sig in i programmeringens värld. Jag var så trött när jag kom till programmeringen så allt bara snurrade. Där satt man i tre timmar. Efter denna långa dag, blev den ännu längre. Slutade 16, så vi fick sitta och vänta en timma på att vi skulle ha sappmöte. Vi har ju lite att göra om man säger så. Förmodligen sitter bara Sexiztens och ler. Dom tycker om att driva med deras älskade små äckliga sappar...


Ovvemärke, andra till samlingen!
Vi fick våra ovemärken idag. Dom är så fina. På lördag får vi våra ovvar, så det passar bra. Vet dock inte vad som kommer att hända under ovveinvigningen med tanke på att man fick ett mail där det stod, tag med en stor handduk och varmt ombyte... Hört rykten om att det ska bada. Inte så hemskt sugen på det. Fryser ju fan inomhus, tänk mig då badandes.... I NOVEMBER! Kommer ju dö av köldskador... Om inte en förkylning eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar