söndag 28 november 2010

Hej vårt vinterland!

Jag och Jimmie har precis varit ute i 30 minuter för att gå en liten runda i Karlskrona i vårat härliga snöväder. Så länge man inte har massa tider att passa är det väldigt mysigt med snö. Vi var i princip helt ensamma på gatorna, men man ska inte förvänta sig för mycket en söndagskväll vid 22. Hoppas ni står ut med att bilderna ligger lite knepigt. Försökt fixa dem, men de vill inte arbeta med mig, så jag låter bilderna vinna :P Vill se se bilderna större är det bara att klicka på dem! :D Kan tillägga att hälften av bilderna som vi tog, var fulla med vita sträck eftersom det snöar och blåser så mycket!
Jimmie i snön :)
Jag i snön
  






Borgmästaregatan, motsvarighet till Kullagatan i HBG

Snö!














Snöigt Karlskrona!









Julgran på fisktorget

Snö!!!!
Insnöad?
         
Jimmie står bredvid denna gran till vänster. Stor gran ;)

4 kommentarer:

  1. Visst blir man glad av snö?! :DD
    har kommit förvånansvärt mycket snö för att vara november!! det gillas

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!!! Kul med snö? Ja, så länge den är vit och ligger still!!! ;) Krama varandra från mig...

    SvaraRadera
  3. Ta på dig mössa, Jimmie!!! ;)
    Verkar ju vara en tätbefolkad ort ni bor på...

    SvaraRadera
  4. Mössa har jag, men jag klarar mig utan det. Saknaden av halsduken är nog den jag saknar mest. Tim: Jag tror vi har ca 30 cm snö och det snöar konstant :D

    SvaraRadera