torsdag 25 november 2010

"Jag har tagit din antenn!"

Lägger på non stop!
Jag har tagit din antenn, det var vad jag sa till Jimmie imorse när jag vaknade. Måste varit sjukt trött! Jag har gått och skrattat åt det hela dagen. Vet inte vad jag kan ha drömt. Det är knappt att Jimmie minns att jag har sagt det, så hade jag inte gått och tjatat om det hela dagen så hade han inte heller kommit ihåg att jag sa det. Vanligtvis brukar det vara jag som berättar för Jimmies om hans saker han har för sig om nätterna. Typ när han säger att sägen är full med ostbollar så att man inte får röra sig för att mosa dem. Eller när det ligger bananskal på fläkten som brinner... Ja han har det ena och det andra för sig. Ibland brukar han springa i sömnen. Han är så söt när han sover, min lilla groda :D <3

FÖRE
Inatt hade det kommit otroligt mycket snö, eller egentligen var det väl inte så mycket, men 5cm på en natt kan jag tycka är ganska mycket, med tanke på att det har renat i tre dagar redan. Vattnet borde vara slut! Lata som vi var tog vi bussen senare, så vi kommer en kvart innan vi börjar, men idag blev det inte så. Eftersom vi inte visste om att det hade snöat så mycket när vi vaknade, så fattade vi ju att bussarna skulle vara sena. Bussen var 10 minuter sen, så vi kom typ 5 minuter innan föreläsningen började, samt att vår lärare hade bytat sal. Innan vi hittade rätt!

EFTER
Sen var det programmering i tre timmar. Arrayer. Det snurrar lite lagom mycket i mitt huvud. Satt mest och kollade i datorskärmen den sista timmen eftersom jag var så trött. Väl hemma fixade vi en liten handellista och stack sedan till ICA för att handla lite mat. VI köpte också lite ingredienser för att kunna göra dessa gobitarn! Så sjukt goda. Jisses! Chokladkakor med non stop. Mums! Givetvis åt vi middag innan vi började mumsa på dessa gobitarna. Lax, ris och färs sparris! :)

Idag är det kårkväll, men vi ska inte dit, vilket är lite tråkigt, men det är inte lönt. Dels för att vi måste upp 7 imorgon, och att vi kommer kunna vara på kåren i typ en timma. Känns inte så lönt tyvärr. Sen ska vi försöka fixa våra ovvar. Satt och sydde på sapparnas axelpuffar igår. Tog lite tid. Ganska svårt att sy förhand i blåkläders overaller... Bild på färdig prydda ovvar lovas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar