måndag 5 november 2012

Halo 4

Idag började föreläsningarna igen. Ny kurs, nätverkssäkerhet. Detta innebar att det var att ställa klockan och gå upp vi nio. Trodde jag! Jimmie brukar gå upp en stund före mig och fixa med frukosten, sen kommer han in och väcker mig. Idag när han kom in och satte sig på sängkanten kollade jag på klockan och kollade om den gick fel. Det gjorde den inte. Det var bara Jimmie som hade ställt klockan på en timma för tidigt. Istället för att gå upp vid nio, gick han upp vid åtta. Glad blev ju jag, för jag fick sova en timma till :D

Den nya kursen verkar intressant, men vi får se hur föreläsningarna går. Ännu en kurs på engelska, där den engelsktalande personen inte har den mest tydliga engelska. Han är från Ukraina och pratar annars ryska. En accent man sällan hör. Typ någon maffiamedlem som säger två meningar i någon film då och då. 

En rolig sak med dagen är att vi har fått vårat efterlängtade tv-spel, Halo 4! Egentligen är inte releasen förens imorn, så vi har hunnit tjuvspela lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar