fredag 9 november 2012

9 november

Middag
Tänka sig att det är sex år sedan jag och Jimmie blev tillsammans. Helt sjukt! Tiden har gått riktigt fort. Det firades så klart med fin middag på stars n stripes. Det blev entrecote och pommes. Så sjukligt gott! Till efterrätt tog jag creme brule och Jimmie tog glass med olika smaker. Riktigt, riktigt, riktigt gott! Nu är vi mätta och belåtna. Resterande tid av denna dag tänkte vi spendera framför tvn med vårat Halo. Riktiga nördar är vi. Tur att vi båda är det varjefall :) 

Frukost
Eftersom det är en så speciell dag i dag och att vi inte hade något i skolan idag, bestämde vi oss för att sova lite längre. Blev knappt en timma längre, för sen började någon möblera om i lägenheten ovanför oss :( Jag bestämde varjefall igår kväll att vi skulle äta våfflor till frukost, så lilla Jimmie gick och handlade det sista som saknades. Han överraskade även med att köpa apelsiner som han pressade till juice :) 

Tiden mellan frukosten och att vi skulle iväg har gått till skolan. Suttit med programmeringen hela dagen. Det värsta är att det är så lite kvar och jag vet hur jag vill lösa det, men det vill ändå inte riktigt som jag vill :( Ska kolla på det mer imorn. Är lite för trött just nu, plus att det är fredags kväll och att det är vår speciella dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar