måndag 16 januari 2012

Kryptogram

Idag blev det en halvslapp dag. Man börjar bli lite seg av att gå upp runt 10-11 varje dag och lägga sig runt ett. Men vi börjar ju på tisdag, så då blir det förhoppningsvis bättre rutiner då :) Visserligen så är vi "lediga" två dagar, och börjar som tidigast vid tio. Får se hur det blir med rutiner framöver helt enkelt ;) Vi fick lite gjort idag, men vi kom ändå inte framåt. Försökte knäcka ett kryptogram som vår lärare har gett oss som projektuppgift, som ska vara inlämnad på fredag. Det jobbiga är att vi inte kommer någon vart :( Får väl fråga honom i veckan efter några ledtrådar :)

Den resterade tiden av dagen har gått till god middag, lite tv tittande och en ny början på ett Harry Potter maraton. Vi har spelat Harry Potter spelen på wiiet och blev sugna på att se filmerna igen. Plus att Jimmie har börjar läsa böckerna för typ tredje eller fjärde gången. Illa att han har tappat räkningen tycker jag ;) Själv har jag inte läst dom alls. Däremot gillar jag faktiskt filmerna :) Så idag har vi sett film nummer två, hemligheternas kammare. Snart blir det till att dejta kudden, men först ska jag läsa några kapitel i min pretty little liars bok. Den är snart slut :) Förhoppningsvis kommer mina andra böcker under veckan. Kan knappt bärga mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar