fredag 13 januari 2012

Fredag den 13:e - min nya lyckodag?

Tror inte det är många som har missat att det är fredag den 13:e idag. Det roliga är väl att det antagligen kommer förbli en lyckodag i mitt liv... Blev nämligen godkänd på min krypteringstenta! Så helt otroligt glad och det kom till och med en liten lyckotår :) Jag hoppas verkligen att det vänder nu. Att det är dags för mig att få lite tur! Har ju inte gått så bra för mig och mina tentor :/ Jävligt trist när man sliter röven av sig och det aldrig betalar sig tillbaka :(

En av de fem bilderna jag hann ta innan batteriet dog
Jimmie har tenta idag, så jag har förberett lite inför morgondagen. Då ska vi fira hans födelsedag, lite tidigt, med en middag som jag ska göra. Kan inte säga mer än att det kommer bli riktigt gott! Innan han skulle iväg till tentan var tanken att vi skulle gå ut lite och fota i det fina vädret. Hann ta fem foton, sen dog batteriet :( Trist, med tanke på att det var ett tag sedan solen tittade fram. 

Just nu sitter jag och väntar på att Jimmie ska messa, så jag kan sätta i maten i ugnen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar