tisdag 24 januari 2012

Sen uppdatering

Vad kan det vara?
En plånbok!
Det är lite sent att skriva om det nu fyra dagar senare, men så blir det när man inte skriver allt för ofta. Det jag tänkt skriva om är den fina presenten som jag fick av Frida när jag fyllde år!

Sedan jag flyttat hemifrån har jag blivit mer beroende av att alltid ha med mig pengar/kort och andra saker (såsom stämpel kort från Subway). Den plånbok jag valde att ta i i bruk som legat och skräpat hemma i byrålådan började nu efter 1½ år i vuxenlivet börja falla ihop. Vissa kortfack var obrukbara. Den hade säkert ytterligare 1½ år men det är alltid kul att förnya sig ibland.

Frida såg då till att köpa mig en fin liten plånbok som rymmer alla mina kort! Den har inget speciellt fack för sedlar eller mynt, men denna digitaliserade värld behövs det väldigt sällan kontanter. Skulle jag någon gång behöva kontanter när jag ska någonstans får jag helt enkelt ta min gamla plånka! 



1 kommentar:

  1. Håll hårt i den! Man vet ju aldrig om Frida vill testa och se om den klarar en runda i diskmaskinen...

    SvaraRadera