tisdag 10 januari 2012

Pretty little liars - böckerna

Som jag förutsåg så skulle mitt bloggande sluta förr eller senare. Det som kom förstörde mitt flyt i bloggandet var julen. När vi åkte hem för julen försvann de flesta av våra vardagsrutiner. Sen fanns det inte heller så mycket att berätta om när vi var hemma. Nu ska vi försöka ge oss på det igen.

Jag vet inte om Frida har skrivit något om vad hon fick i julklapp av mig, men hon fick i alla fall fem av böckerna i en bokserie som heter "Pretty little liars". Det var lite utav en chansning då jag vet att Frida inte precis är någon bokmal. Frida började på böckerna i slutet på förra veckan och har trots allt hunnit läsa ut två böcker och påbörjat den tredje. Ännu ett bevis på att hon gillar dessa böckerna är att hon har beställt de övriga fem som kommit ut, och de är dessutom på engelska! Så min julklapp var en bra chansning!

Imorgon är det Fridas sista tenta för denna perioden, och jag har min sista på fredag (en omtenta). Hittills känns det som om tentorna kommer gå bra, men man vet inte förrens resultatet kommit. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar