måndag 25 mars 2013

Snart äre påsk!

Imorgon åker Frida hem till Skåne inför påsken. Jag kommer lite senare då jag ska till tandläkaren på onsdag. Det kommer att kännas lite tomt att vara här själv, men det kommer nog gå bra i alla fall. Vi kommer antagligen inte uppdatera så mycket här under veckans gång. Men jag tror att vi kommer att spendera tid med de som läser här, så ni lär veta vad vi hittar på om dagarna även om vi inte skriver det här.

Jag tänker inte tråka ut er med en massa information om att vi har suttit i skolan och tittat in i en datorskärm. Eller vänta, jag gjorde just det kanske? Aja, det händer inte så mycket just nu i livet heller. Bara en lärare som inte vet vad han vill ha, och en lärare som vill ha det (näst intill) omöjliga. Just nu hade man velat ha ett vanligt, enformigt "Nine-to-five" jobb. Det hade varit skönt att i någon gång i livet ha en lite mer statisk vardag. Men när vi har fått det kommer vi vilja vara studenter. Det är själve apsvans att människan aldrig är nöjd med det han/hon har. 

1 kommentar:

  1. Jag lovar att ni kommer att längta tillbaka till studielivet!

    SvaraRadera